top of page

איך תהפכו לאנשים שתמיד רציתם להיות?

בזמן האחרון אני חושבת הרבה ומנסה להבין למה אנשים ממהרים להרים ידיים? ולמה הם מקיפים את עצמם בערימות של פסימיות ואמונות מגבילות?

האמת היא, שחלק ממני מבין את האנשים האלה. במשך שנים עשיתי את זה. חשבתי שאני לא יכולה כי I'm Not Good Enough.

שנים הסתובבתי עם מחשבה שאני לא ראויה ליופי ולשמחה של החיים, וצעקתי בתוך תוכי ש״אני לא מספיק טובה״. ואם הייתם שואלים אותי במה אני לא טובה? אז התשובה הייתה - בהכל! זו הייתה תפיסת העולם שלי, מאחר והאמונות הללו הגיעו מתוך תדר של כאב, ולכן יצרו כאב בחזרה.

עד שהחלטתי לחשב מסלול מחדש, ועשיתי הסכם עם עצמי וקיבלתי החלטה - להפסיק להרגיש ככה. נכנסתי עמוק עמוק פנימה, אל תוך הפצע המדמם שלי, והחלטתי לרפא אותו.




יצרתי את ה"אני" החדש שלי. ה"אני" שמאמין שכדי להיות מאושרים, אנחנו צריכים להאמין שאנחנו יכולים. מה יכולים? כל דבר שאנחנו רוצים. כל יעד שאנחנו בוחרים. זה יכול להיות קשור לקריירה, כושר גופני, אורח חיים בריא, זוגיות ועוד.


נכון, זה מאתגר לפעמים, דורש עבודת הכנה ונכונות מאוד גדולה, וגם צריך ללמוד את תנאי השטח ולתרגל את הצעדים. אבל אם יש לנו אופק (יעד או מטרה) אנחנו נצליח לייצב את עצמנו, ולהגיע אליהם.


אז ריכזתי כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להפוך לאנשים שתמיד רציתם להיות:


1. הגדירו מטרות ברורות -

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להגדיר מטרות ברורות. רשמו לעצמכם מה אתם רוצים להשיג? ומה אתם רוצים להיות? כאשר יש לכם מטרות ברורות, אתם יכולים להתחיל לעבוד על הגשמתן.


2. התמקדו בחוזקות שלכם -

כאשר אתם מתמקדים בחוזקות שלכם, אתם מרגישים טוב יותר עם עצמכם, וזה מעלה את האנרגיה שלכם, ויכול לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם.


3. הימנעו מהשוואה לאחרים -

השוואה לאחרים היא דרך מהירה להוריד את הביטחון העצמי. חשוב לזכור שכולנו שונים, ולקבל את השוני הזה.


4. קבלו את עצמכם -

קבלה עצמית היא הבסיס לכל דבר אחר. כאשר אתם מקבלים את עצמכם כמו שאתם, אתם לא צריכים לנסות להיות מישהו שאינכם. זה יכול לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם ולחיות חיים מאושרים יותר.


5. היו מוכנים להשקיע מאמץ.

להפוך לאנשים שתמיד רצינו להיות דורש עבודה קשה. זה לא יקרה בין לילה. אבל אם נהיה מוכנים להשקיע את המאמץ, נוכל להשיג את המטרות שלנו.


6. היו סבלניים.

הצלחה לוקחת זמן. אל תצפו להצליח בן לילה. היו סבלניים, והמשיכו לעבוד קשה, גם כאשר אתם נתקלים בקשיים.


7. מצאו תמיכה.

הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרות שלכם היא למצוא תמיכה. דברו עם חברים, משפחה, או מטפל. תמיכה של אחרים יכולה לעזור לכם להישאר מוטיבציה ולהתמיד בדרך שלכם.


8. אל תתייאשו.

כולם נכשלים לפעמים. זה חלק מהחיים. אל תתנו לכישלון להפיל אתכם. קחו את הלקחים שלכם מהכישלון, והמשיכו הלאה.


9. התחדשו.

לפעמים, אנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי להירגע ולהתחדש. זה יכול לעזור לנו להחזיר את המוטיבציה שלנו ולהמשיך להתקדם.


10. זכרו למה אתם עושים את זה.

חשוב לזכור למה אתם רוצים להפוך לאנשים שתמיד רצתם להיות. כאשר אתם נזכרים במטרה שלכם, זה יכול לעזור לכם להישאר מוטיבציה ולהתמיד בדרך שלכם.


כי בסופו של דבר, זה כל כך כיף להצליח להשיג את מה שרצינו.

ואז לעצור רגע...

להתבונן לאחור על הדרך שעברנו, להסתכל קדימה אל הדרך שעוד צפויה לנו, ולדעת שעשינו את זה.

שחתרנו בעקבות החלום שלנו - והשגנו אותו.

להפוך לאנשים שתמיד רצינו להיות זה מסע, לא יעד. זהו תהליך של צמיחה והתפתחות מתמשכים. אם נהיה מוכנים להשקיע את המאמץ, נוכל להשיג את המטרות שלנו ולחיות את החיים שאנחנו רוצים לחיות.


bottom of page